2016年8月26日 星期五

2016•夏•北海道 — 稚內

北海道,一個去一次便會讓你愛上的地方。
曾聽別人說過北海道是一個一年四季都適合旅行的地方。
今次北海道之行主要去富良野睇一年一次的花海。
不過由於北海道地廣人稀,所以為咗可以不走回頭路,決定由北海道最北之端開始8天之旅。

最北之端—稚內
稚內除了是最北的城市外,這裡更擁有全日本第二高的燈塔。
雖然時值夏天,但是站在野寒布岬旁的燈附近感受到就彷似香港冬天時站在中環的海旁一樣。出發前雖然已知道當地天氣晝夜温差比較大,但絕對想不到的係當地的海風真係可以用寒風刺骨來形容。


大部分的遊客均會選擇在野寒布岬欣賞日落。但係由於實在太凍的關係,再加上要趕車的關係(註:北海道大部分的巴士班次平均每小時只有一班),決定開始回酒店。
亦因此可以到稚內防波堤附近欣賞晚霞。


稚內的晚霞並沒有什麼特色的景物去襯托,這時天空反而成為了主角。

稚內除了美景當然仲有美食—宗谷黑牛


宗谷黑牛由於每年只有1000頭的配額,所以只有稚內及部分東京的肉店才有售。
為了用感受宗谷黑牛最原始的味道,決定以鐵板燒烹煮。
主廚熟練地將盬灑在牛肉之上。再把多餘的盬從鐵板上抹去。最後以淋上威士忌並點燃。實在極盡視覺享受。


稚內雖然並沒有甚麼舉世足目的景點,不過絕對是令人想一再到訪的地方。
(待續)

12 則留言:

  1. 嘩, 正哦! 有好野食, 風景拍得有氣勢~ :-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇靚景食好野~ 正! +1 :-bd

      支持遊記啊! >:D<

      刪除
    2. 我上星期原本都係去北海道,冇機位就轉咗去閬西,結果好彩避開咗台風十一號登陸 :D

      刪除
    3. 北海道真係好少打風

      刪除
    4. 電視訪問當地人,話大雨係佢地四十年來最勁(日本叫台風十一號,香港叫圓規)

      刪除
    5. 碟牛睇見就想食:-bd,同某大屍果d灰牛相比,簡直諗起反胃!:((:-o

      刪除
    6. 富士d色真係唔錯:-bd

      刪除
  2. 回覆
    1. 大家交流姐 方仗可能係拋磚引玉

      刪除
    2. 最緊要開心share姐~ :)

      刪除
    3. 方丈份人巧嬌小,如佢有靚相實會公諸同好,點會出手機爛相比我地踩!:p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章