2014年2月7日 星期五

[Just to Say Hi] 報到樓及未激活之老友..

多謝各位蒞臨呢庶,為左方便大家認識下"新"版友及認番邊個打邊個,如果大家上左 Google Plus 或者 Blogger Account 用左新名, 不如響呢層樓底下 Say 番個 Hi, 再介紹下自己, 可以嗎? :-)

另外, 有其他接受左我邀請既, 又唔知點樣登記再激活 Account 既, 我都講講個步驟同原理如下:

1. 首先你去你畀我既 Email Account 去 Check Email.

2. 跟住在 Email 內文裡按"接受邀請"個掣.

3. 跟住佢會叫你輸入現有 Google+ 或 Blogger 戶口, 如果沒有, 可新登記.

4. 搞掂後你會見到你個 Account 會 Shown 左響右邊作者欄處.

5. 如果你個 Account 係新開既, 記得去個人資料處入番你想 Show 畀人睇個姓名或網名.

6. 你可以開始寫新文章(要按右上角那個)及作出回應! 謹記要選擇"開始使用 Blogger"去加入群組, 否則即使已註冊, 亦未能作出任何回應! 你的名稱亦不會出現在作者欄處! Go, 高, 高! Act NOW!~

105 則留言:

  1. Hi,我係人中之龍,多多指教 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你上咁多攝影課, 仲有第二d Notes 既! ^_^

      刪除
    2. Hi,我係想買相機既 Faiwaic :titter:

      刪除
    3. 歡迎Wink師兄! 等你d新玩具奸狼十大武器開光啦!=d>

      刪除
  2. 千辛萬苦報1報到先<_>
    各位多多指教....

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 羅伯, 終於搞得掂d新 IT 野喎! ;->

      刪除
    2. 平時比相機玩,古吾到又比IT嘢玩我!!

      刪除
    3. Google 呢壇 IT 野好似個兼容性都係麻麻! =.=" 冇計, 我極底成本製作, 一日起個西, 又要 post 得相又要吹得水, 呢個都係一個簡單直接既方案, 最啱我呢d業餘窮鬼~

      刪除
  3. 回覆
    1. 又可以繼續出d更加鬆郁濛既爛相! XD

      刪除
    2. 財子喺嗰邊嗰幾幅爛相都未解話就唔玩,今次喺呢邊再黎過^-^

      刪除
    3. 個邊吾見才子的文筆,冇佐睇post意欲^^

      刪除
  4. 回覆
    1. 冇爛相, 邊似個攝影區啫, 尤其係我地呢個小圈子! ^_*

      刪除
    2. 我總算po過相鳥 n_n V

      刪除
  5. 沒有最爛,只有更爛(爛鏡影爛相)-_-"

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我就比IT嘢玩就搞1大輪先入到嚟報到啫!
      "文文"師兄又咩事搞?

      刪除
    2. 一早比左Yahoo 信箱EQ,但收唔到信

      註冊google 信箱又搞一大輪(猛話我填錯),依家先搞掂

      刪除
  7. 未用過google+ .. 登記都攪左一輪先入到來@@
    呢到點post 相架?

    多謝美國佬先,多個地方吹下水 攝影經..
    講真epc 邊我相信其實風氣已比 dchome 好 (d人唔識亂答野....)
    不過衰在有人epc攪破壞,其實我無理過邊個牛同咩事.. 完全唔岩咀型XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,epc已畀dc兇好好多,可惜有癈牛,同埋有好風涼既前記者佬。。。

      刪除
    2. 微調個網誌好鬼o徒時間, 有排搞! :(

      刪除
    3. 梗係個 Blog 啦, 七勾淫完啦, 新屎坑已臭! :))

      刪除
    4. 之前未用過blog,研究左好耐,終於攪番掂個網名>_<

      刪除
    5. 出相有無話要指定咩size呢

      刪除
    6. 呢度梗係無王管喇,皆因版主本身都其身不正嘛>_<

      刪除
    7. 唔好串親條大水魚, 我地冇戲睇咖~~~ :-"

      刪除
    8. 我品身當然都唔係好人! >:)

      刪除
    9. 唔使講都知你好淫~~~對住D機鏡~~身痕痕~~ :))

      刪除
    10. 米佬……你無邀請富二代黎咩!

      刪除
    11. 有呀!不過佢冇蘇我!:((

      刪除
    12. 成日話冇女果條水魚兒o羅!:)

      刪除
    13. 仲有幾日佢有個劫要過嘛~~

      刪除
    14. 呢度都無女,佢點會黎 :D

      刪除
    15. 阿 K.C. 咪師姐來 Law! 另阿 Snicky 接受左邀請, 但蘇花未見人~

      刪除
    16. 你又係既,關人地水喉,壞人地終生幸福,梗係唔蘇你喇:(

      刪除
    17. 問題係我自己都水源短缺! :((

      刪除
  8. 點先出到自己人頭?整極都冇~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪又係入個戶口編輯個人資料加頭像囉~

      刪除
  9. 同epc唔同左名..... hahaha...
    我係邊個 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好話我知係富2代:-SS

      刪除
    2. 緊唔係啦... 我專用爛鏡,窮到燶 :)
      我係 NPNT ,多多指教

      刪除
    3. 哦, 原來你就係 No Photo No Talk!

      刪除
  10. 都想講聲, 其實小弟為 Uwant 數碼版 DSLR 既版主....
    除左美國佬大大既地盤之外,
    一眾師兄姐不妨都入黎踩兩腳~

    唔 post 網址喇, 自己搵搵啦, 謝謝~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦佬, 歡迎! 其實你 Post 埋條 Link, 方便大家睇, 都冇乜所謂! :)

      刪除
    2. 恭敬不如從命~

      http://digital.uwants.com/forumdisplay.php?fid=889

      刪除
  11. hi, 我係 amb_cpl, 請問點可以開新 post?

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 師兄咁多好野,有時間不妨些牙一下,出圖就最歡迎之至! :)

      刪除
    2. 終於有機會呢度唔止手機相 :D

      刪除
    3. 呢度除左我之外人人出d相都唔手機啦!:((

      刪除
    4. 沒咩好野, 只有一少堆爛手動鏡, 爛相都有D的. 我得閒會post俾各位前輩睇下. :)

      刪除
    5. 歡迎 Calvin ching~~>:D<
      手動鏡專家":-bd

      刪除
    6. 加埋我地 XEO (即娘家 NPNT), 簡直就係老鏡絕對雙驕啦! =d>

      刪除
    7. 其實阿財子都好鬼多老鏡, 不過佢怕醜唔響度些牙, 淨係一尾淫詩! :-S

      刪除
    8. 呢個當然啦 XEO兄 買鏡精闢獨到":-bd
      搵佢睇睇伏少9成~:D

      刪除
    9. 其實我都係跟XEO學野的. :-bd

      刪除
    10. 因為伏已絰俾我中哂 ,做左燈神:D

      Calvin 師兄咪玩我啦,你咁多精品,我跟你學野就真 :)

      刪除
    11. 伏我都中唔少, 唔係邊知道邊D arm自己. :)

      我D便野距離精品差好過, 人地一支四吋的大媽 Super-Six都貴過我全部鏡. :))

      刪除
    12. 歡迎calvin師兄:-bd,呢度無拘無束,可以盡情暢所欲言,禾連卜主都“桔“,佢都唔banQ人就知咩事:d

      刪除
    13. 你窒下我,我窒下你,朋友。。;)

      刪除
    14. 咪麟伯首"朋友"改歌詞囉~:P

      刪除
  13. 我係加農炮,各路師兄請高枱貴手啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎加入! :> 不過小心呢度有班水友~ :P

      刪除
    2. 係咪抵死兇果位師兄:p

      刪除
    3. 個個卜都有水友㗎啦,你果時喺依皮士公認係水王之王啦!:d

      刪除
    4. 之唔係, 又多位有識之仕湊下熱鬧些牙下真高興! :>

      刪除
    5. 你快d喺抵死兇叫多d人入黎湊熱鬧啦:p

      刪除
    6. 我都有在抵死兇出現:D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章