2014年2月3日 星期一

呢度究竟有乜搞?!

睇個網誌名, 就知同影相有關, 話明係小圈子, 當然係私人派對啦, 大家熟絡係 friend o羅, 新人入會就要熟人介紹舉荐(如果將來真係有~), 方可入會, 好似馬會d會籍咁, High 嗎? ;-P, 一經登記確認, 便可以即時及日後隨時出帖!

你想加入, 畀個 e 貓我, 不過首先記得o翕得出你自己係邊個, 我 Add 左你, 就搞掂! 之後你可打字, 可貼圖, 無拘無束! 至於版規? 我相信是沒有的, 祇有友善交流, 一定互有裨益, 講粗口都唔介意(:-x)~ 惡意既, 話知你淫詩, 一樣唔好! >_<

咁又有人都仲可能問, post d乜呀? 咁又咪果d Law, 姐係身痕器材經, 影相技術研究, 發爛/毒/解毒相/遊記加相/爛鬼開箱文, 諸如此類...~

每篇文章(樓)底下, 有意見發表欄大家可發表意見,暢所欲言, 應該同"以前"冇分別!

開張其間, 為左畀大家望下有乜搞, 可以點玩法, 呢個 Blog 會 Set Public, 是公開的! 遲d, 測試微調完成後, 為免不受歡迎人士望倒我地個網及搞事, 如果人數有番咁上下, 我應該會 Set 番做 Private, 呢個先為之小圈子, 原意也! ;-D

至於小圈子應該是安全的, 再進一步大家可以真係出黎影下相, 吹下水, 吃喝玩樂, 應該都唔錯! 因為我地真係唔好成日淨係掛住上網, 唔出去浦!~ (不過你班友仔到時唔好笑我樣衰咁啦! =.=") 如果大家成倒圈, 日後有時間我會搞活動! (或有其他圈友肯搞都得~)

好, 講住咁多先, 有時間, 下一篇文, 我先出圖出帖為敬, 我原本諗住響 EPC 出, 不過宜家算輪數啦! =.="

46 則留言:

  1. 有冇PM他們,叫他們入來

    回覆刪除
  2. 咁米佬仲會得閒去下果邊MA?

    回覆刪除
  3. 唔記得講,我即係neofung XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 里奧兄,歡迎你,骨魔鈴!~

      刪除
    2. neo兄就厲害喇,條粉樣被ban兩星期你都間接做成

      刪除
    3. o車, 你地又咪成班收警告啦! :-p

      刪除
    4. 我無收到警告 :p
      不過都唔好玩啦,去到呢個地步。。。
      太易reg.既forum,好難令會員自律,靠check ip已證實無效。

      刪除
  4. 各位ching大家好,小弟學生哥一名,以後請大家多多指教 :D

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 有 01 兄呢d重量級拍友響度, 真係生色不少!~

      刪除
  6. 回覆
    1. 巴打, 你最夠義氣, 共同進退, 讚! Give me FIVE!

      刪除
  7. 成日潛水的小弟都報下到先 都係個個名trexkins

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章