2016年1月4日 星期一

淫賤調較下二嫂, 準到冇朋友! :-o


八年蜘蛛三, 用二嫂軟件, 得以重生! :p


Cal 完, 隻白色真係出到好白哦! 灰階又準確, 就算d相灰到爆都仲見到有層次! :>


各種 Delta E 及 Delta H 参數, 所有色總平均值都在 1 之內, 好準! :((

Cal 完一次, 隻二嫂就可以用自己芒頂隻內置聲沙, 定期彈出黎作自我調較, 保持水準~ :)



[預告] 10-bit 芒籌備中.. 掙張兼容既 Display Card, 買緊, 到時發揮我二嫂既終極小宇宙, 不得了啦! :d

26 則留言:

  1. Q伯你睇下有沒係第四屋收到文兄PM, 沒ge你PM佢睇下佢整左個新email未, 再幫佢入番E度.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀, 一段時間之前問過佢話個依貓同戶口搞唔掂, 忘記左密碼之類。:-s

      刪除
    2. 我尋日叫佢整個新ge Gmail AC, 佢話今日會搞, 你跟跟佢啦.

      刪除
    3. 好呀, 我暫時未收到文兄既私訊~ :>

      刪除
  2. 個界面好像 WINXP 年代 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. XP好野來,Win7/8好臘鴨! :p

      刪除
    2. 我Win7,8,xp都有用緊,xp就真係最簡單直接夠瘦身,中文輸入按鍵方法最正路就手。:>

      刪除
    3. 阿伯通常都難接受新事物 :D

      刪除
    4. 我九零年已經玩緊Windows2.1, 行在DOS之上~ :p

      刪除
  3. 影入灰到爆,用乜mon點cal都係灰到爆:D

    回覆刪除
    回覆
    1. Q伯風格 點改都改唔到 , 可能玩黑白相會好D >:)

      刪除
    2. 相唔得,點睇都冇用...靚mon睇仲眼怨。

      刪除
    3. 我換埋張顯示卡,10 bit DP1.2 Out, 有1073百萬色,到時d灰分得仲更細緻,可以更加眼寃!~ :p

      刪除
    4. 所以荒象咪成日叫我地出相,起碼個mon仲有少少用:D

      刪除
    5. 係呀!方丈真係好有心,cal好個靚mon睇我哋D相,更有可能係睇小魚和Neo兩個入門弟子D相,再傳授秘技。

      刪除
    6. 明白晒,原來要訓練弟子點樣影灰到爆既相,冇一隻出到好多灰階既mon係唔得 :D

      刪除
    7. 隻雞唔好食,就算買頂級豉油黎點都係唔好味㗎啦!:)):d

      刪除
    8. 攪咁多花臣野咪又自己呃自己吖!;):d

      刪除
    9. 呃到自己,但係呃唔到我地 :D

      刪除
    10. 上次睇你50.2L響屋仔出d相扁平到爆,應該係隻舊芒唔得,所以要換芒! :d

      刪除
    11. 咁睇你自己既灰爆相呢?;)

      刪除
    12. 當然係灰中有序~ :p

      刪除
    13. 咁你睇番d死魚相有冇嘔? :((

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章