2015年8月2日 星期日

[窮人] 人生第一張 SDXC 咭


因為 SDXC 不兼容, 連 Card Reader 都要換鬼埋 :((, 好彩隻新 Reader 快過張咭少少啫!~ :> :p

13 則留言:

  1. 美國佬隻讀卡器我用左兩年幾 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以標題係窮字囉! :|

      刪除
    2. 呢個... 記得更新 firmware...

      我係兩年前都買o左... 好似百四有找就係了!

      刪除
    3. Q伯錢多唔志在俾多幾十:D

      刪除
    4. 其實我中上環買點會平? 買個方便啫~ :)

      刪除
    5. 我都係用E個CARD READER 不過我係白色

      刪除
    6. 我都厲白色多d, 不過冇得賣。:(

      刪除
    7. 黑白兩色我係一齊買...
      原本想留著白色... 點知被屋企人 "相中" o左...
      最後係罵色用到家陣... 已經考慮緊換用 Lexar 果隻...
      因為... 佢係讀 SD 卡時怪怪o地... 就算更新 firmware
      都會有機會 6+1 係度...

      而白色果隻... 上年屋企人先開o黎用... 死未~~~

      刪除
    8. 有d虫係硬野,固件不能解決~

      刪除
    9. 我果隻讀SD卡冇咩野 , 有可能壞貨或假貨

      刪除
    10. 我個立場... 理 Q 佢... 隨時係手上兩張 Sandisk SD o既問題,
      但係佢係其他 Reader 上又無問題... 死未??

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章