2014年5月9日 星期五

新玩具, 有排砌~ =.="



以上手機照用罪大七勾加 E30 馬高拍攝~ :P

26 則留言:

  1. SSP福利,間唔中都賣呢個價,有時更平添啦 :>
    RG好精細喎,老花眼頂唔頂得住先?
    btw,我都放棄左MG,太大隻。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個成日砌模型, 去三越買架航母一千幾佰件散件砌半個暑假再上埋色都冇問題, 但係估唔到宜家D新款模型仲精細好多, 真係冇乜信心搞得掂! =.=" :((

      刪除
    2. 長谷川出左d有銅片蝕刻附件日本仔戰艦,
      大比例果d,仲有木甲板parts配,價錢當然妹仔大過主人 :>

      笨人PG/MG/RG,都係方便懶人,求乜其素組貼下貼紙,畫下線都好見得人。
      MG衰d,最好買返原廠水貼。。。
      MG/RG都有靚仔d既手配件 XD

      仲有一d懶人茵物,剪模型專用鉗,TAMIYA有一款2百零唔錯,
      但有更好選擇,當然更貴。。。

      刪除
    3. 都係果句,對自已無乜信心,都係MG或PG好d,
      RG骨架好脆弱,大力少少都爛。。。

      刪除
  2. 砌完排骨冇再砌落去添......

    回覆刪除
  3. 仲好很後生時就有呢個興趣... 問題係... $... 同埋家陣個個都面對o既生活空間問題,
    邊有咁多位擺呀... 更唔好講... 越出越精細, D 手指隨時夾唔住件零件就飛o左去唔
    知邊度... 所以後來就無晒呢門興趣囉... 對手家手都係揸下相機擰下鏡頭撳下快門
    好過~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. RG解決左無乜地方問題,但對眼開始唔爭氣~~~

      刪除
  4. 我屋企好多副 MG 未砌 ... 可惜我已經有老花 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無新安洲,ka版new gundam/sazabi?

      刪除
    2. 有新安洲 EX-S 未砌 new 係舊版 ... 沙剎比無買

      刪除
    3. 新安洲素組都好靚仔姐,砌啦!
      舊版new就賣左佢或送畀人算啦,當年我都送過隻畀朋友 XD
      ka版new好太多啦。。。

      刪除
    4. EX-S都諗過買,但大隻都痴線,好似仲大盒過PG RX-78。。。

      刪除
    5. 老美重拾童年回憶:>

      刪除
    6. new 砌左啦... :)
      曾經有衝動想買GP03D,可惜太巨型...1m 長...實俾女王殺左我

      刪除

    7. 童年時我與你家鄉中相見天未亮 
      你與我永遠心意也一樣
      何時能再與你家鄉中相見天未亮 
      每次我看見星星也會對你想一趟

      童年時我與你一雙雙走到阡陌上 
      你要我替你採花插襟上
      何時能再與你一雙雙走到阡陌上 
      每次我看見野花也會對你想一趟

      童年時我與你打韆鞦想要攀月亮 
      你說過要我將心掛天上
      何時能再與你打韆鞦飛到星月上 
      每次我看見星星也會對你想一趟

      童年時我與你將顆心刻到花樹上 
      你說過兩個痴心永守望
      何時能再與你一雙雙走到花樹望 
      再看看這兩顆心 
      有無永遠相向

      刪除
    8. GP03D,價錢唔貴,但尺價貴到無人性。。

      刪除
    9. 夏生下個月有show,有性聲就支持下啦,齋捐錢亦得 :D
      https://www.facebook.com/SoundbeatCharityConcert2013?fref=photo

      刪除
    10. 噢, 我下個月睇草蜢~

      刪除
    11. 今次可以試下七勾加小小白黎影草蜢:>

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章