2014年3月29日 星期六

紅磡賓得專門店風度不做了, 店主捷成代言人李謙和先生也要退休! :o :(

http://www.dchome.net/forum.php?mod=viewthread&tid=1253400

講真, 宜家賣麗確品牌既"賓得"野邊庶搵到食, 不如執左佢好過啦! :(

賓得真係遲早玩完! 不過估唔到會死o係麗確手上啫! 死在罪大之類都值丫, 影印機牌? 改人名慢慢滅人族但又唔出新野冇件似樣?! 我作為笨牌長期粉絲(唔係用家~), 我真係好傷心好唔甘心! X(

21 則留言:

  1. 唉....紅旗怒插......
    沈日經老尖香格李拉附近,屈指一算....又已經成六姦乃粉若方

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅旗怒插 租金熱騰騰 人仔四射堪景仰
      自由行 力爭向上 財氣誰能擋?

      港燦跪低 避走尖旺 熱錢樓價高枝放
      暴發戶 萬眾偶像 強國獨有傲骨幹! :((

      刪除
    2. 又不過老地方執笠, 都唔係好直接關自由行事, 而係麗賓產品宜家真係冇野可以買得落手, 新鏡又冇、Full Frame 又死都唔出、畸衫又了冇新意! 賣"賓得"產品既, 真係食西北風咩?! :-o

      刪除
    3. 我都係跟阿財子摱車邊學下人實行二次創作! :>

      刪除
    4. 紅磡廣場間風度,雖然禾未幫襯過,但佢賣既價錢都幾平下

      刪除
  2. 回覆
    1. 早在十幾廾年前米國有人提出"黃禍論", 即現今包裝左用中性D既字眼叫做"中國威脅論", 原來真係會發生, 果條友真係有遠見, 先機給洞悉了! :-o

      刪除
    2. 係殖民主義時期美國同埋歐洲殖民主義國家煽動對亞洲民族,尤其係對中國嘅偏見嘅一個用語。尤其著名嘅係德國皇帝威廉二世畫嘅一幅名為《世界上嘅民族,保護你哋最寶貴嘅財產》嘅漫畫,喺嗰幅漫畫中一個跨著烏雲嘅佛飛向前方,而歐洲民族嘅代表(法國、德國、意大利等)就不安噉註視住佢。爾幅畫亦體現咗20世紀初歐洲國家承認東亞有威脅歐美喺世界上嘅霸權嘅潛力。

      刪除
  3. 其實個個對當時o既旭光學都係虎視眈眈...
    唔係睇佢果 D 相機鏡頭個專利而係其他範疇上o既專利同市佔率,
    經過幾次買來拆骨再賣再買再拆骨再賣, 到 RICOH 手上時仲有幾
    多料剩大家都心中有數...

    而現實面上... 以多年工作經驗, Pentax 機係好蝦人買同好蝦舖頭賣,
    由 SLR 同便攝機, 又或數碼代後o既產品, 都係一樣難賣, 無錯係有特
    色但係 sell 唔到俾用家就乜特色都無用, 就算當時個代理行街再落力搞
    落力推都無用, 產品本身唔夠力就係唔夠力, 要普及唔係件易事, 更唔好
    講訂貨訂到無貨期... 單係呢樣就已經輸晒俾 Canon, 更唔好講想當年
    都有合作, 而且係同一個 HK 代理o既 Casio...

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年旭光學D鏡頭唔係特色咁簡單, 直頭係堅料, 又物超所值! 好似我以上買枝 FA*85.4 咁, 當年買五千蚊, 宜家上落 5D3 影出黎既效果都仲係單手打贏枝奸紅圈 EF85.2L, 你話犀唔犀利? :-o

      刪除
    2. 再強都無用... 因為個現實係... 想買都唔一定有現貨,
      想訂亦唔知幾時有貨期 (仲講船期就真係死得),
      唔係忠心不二用家好難用得好呢個牌子就係了!

      望下家陣o既玩家/用家... 有乜依郁就跳槽, 叫佢用心少少
      用盡少少部機同枝鏡都好似係玩佢咁, 而呢 D 問題亦唔係家陣
      就係咁, 十九幾年前就係咁, 連我自己都差 D 行差踏錯走去玩
      Nikon 去, 幸好我係窮人一名, 加上頂唔順果 D 用 Nikon 但係
      唔夠班o既人個態度, 唔係早就瀨晒o野... 更唔好講後來睇得出
      N/C 個分別後... 我比較好 Canon 多 D 就係... 果個時空係講緊
      EOS630 至 Nikon F4 個年代...

      刪除
  4. 我自已用過既pentax,包括m42到digital年代殘幅鏡,基本上無一支覺得唔好。
    但機身輪晒。。。。以我部K10D計,45mm以上既鏡唔當係係AF鏡,感覺會好好多囉。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 機身都有佢個特色, 有 D 功能我覺我唔錯, LX 直頭係神機,
      但係 AF 代後就... 或者講其他廠做得更好, 而數碼化後, 經
      自己人肉測試... 老實果句... 我唔敢買囉... K10D 就好似未
      認真試過... 因為之前部 K100D 差 D 累我俾客嘈... 個 AWB
      加 JPEG 實在係雞到爆...


      刪除
    2. 因為我 K100D 機能差, K10D 又多問題, 我去買左 5D1 做主打機, 同埋始終係 Full Frame! :(

      亦因為係咁, 我畀屋仔台班傻仔粉絲插爆, 真係講下親身經歷同比較下他牌都唔得! :|

      刪除
    3. 如果pentax有C/N/S是但一部入門機性能已經夠晒,可惜。。。
      TTL閃燈基本上係垃圾

      刪除
    4. 當年 K10D 對焦唔夠 350D/400D 快, 亦冇咁準的確係事實, 係d笨粉井底之蛙唔知真唔知定假唔知接受唔倒姐!

      刪除
    5. 所以有時要用16-45影下,最少都F8-11。。。
      FA77完全睇彩數,同老花眼MF無乜分別 XD
      魚眼zoom都有機會甩,仲有乜好講

      刪除
    6. 當年10D仲拎過某d相機大獎。。。
      所以話,果d乜獎物獎,根本就係畀錢買返黎

      刪除
  5. 5700 全新 fa*85 現時10000先買到 12年升值 85%.
    da 35mm f/2.4 當年同李sir 買 買完有幸得李sir 指點左拍人像入門技巧

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章