2015年3月7日 星期六

[時代變遷] 笨麗用家及保用三十年~ :-x :((

考古時間又到喇。。:p :|

明公問麗確(理光)國際保問題, 拎張最新鮮熱辣既證出黎騷下先~ ;)



其實我之前問過 Map, 一般賓得高檔野都可以申請國際保, 如 645 系列產品, 平民野就冇喇, 如笨Q 系列。至於真正麗確自家野, 我估冇, 因為佢地從來都冇提供過國際保用呢樣野.. 8-|

以下係我一部 1988 年我響香港買既一部麗確相機, 保用證係有本地代理及出廠印的, 但出廠那張冇提及國際保障條文, 亦即係冇:



摷開野開左我果幾隻紅A膠箱, 又搵到隻咁既膠袋, 成三十年, 我都仲 Keep 得白雪雪, 新既一樣! :> \m/

想當年, 呢部旗艦 XR-P 都係我 Dream 機來但絕對冇錢買, 有時祇好問朋友借呢部既細佬 XR-20sp 玩住先, 果部都唔錯, 又夠平, 一半價錢, 八成功力, 窮人恩物, 完全唔駛冥想坐擁~ :d



K-mount 單反系列我 2011 年響日本入貨都仲有國際保, 宜家唔知, 要再問.. 呢部特別版 K-r 就係因為一時好色加衝動, 又衰左響賓得手上, 其實講真對我實用價值真係唔大! :-s



1999 年後賓得國際保換了新樣, 又交由本地代理印刷, 沿用至前麗確河也年代, 為時十二年左右:



賓得保用證再之前八九十年代係以下粉紅班馬形式, 所有保用證日本印, 亦全球發行, 一卡在手, 國際通行~ =d> 當年賓得係一線大廠, 大廠即係大廠, 麗確果d蚊型三線相機廠產品級數及服務都絕對不能比擬! :-bd 不過往事以矣!! :((



講住咁多先, 有機會下次再出考古報告作分享再想當年!~ ;)

24 則留言:

  1. 果然係前輩, ED中古野都有.:-bd

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相我影左三十六年, 玩相機玩左三十年左右啦!~ :d (但我年紀唔大, 好後生! :>)

      刪除
    2. 唔岩數喎,影左36年,但玩相機就30年,咁果6年用咩野影:p

      刪除
    3. 佢果幾個紅A膠箱裡面d野巧值錢哦:p

      刪除
    4. 多謝你先美國佬,其實無國保都唔緊要啦,反正都係d平野,壞左咪拎去真正填海囉:d

      刪除
    5. 果六年玩鏡頭囉。:P

      刪除
    6. 頭幾年我初上手影得差, 亦唔係成日影, 跟本完全冇諗過去試下唔同相機同鏡頭, 亦冇屠想有錢買! :|

      刪除
    7. 講開 Pentax 個保用証, 以前做果份工時俾人質議過,
      因為果陣時 Pentax 換o左新版保用証, 果位仁兄手上係
      舊版 (有摺成個印), 結果佢以為我o地出蠱惑賣水貨俾
      佢, 仲話第二日打去摺成投訴, 跟手再去報官...

      第二日... 佢再過o黎講唔好意思誤會o左, 我o地打份工
      o既自然無問題啦, 仲同佢講有乜疑問都可以問, 有需要
      就過o黎睇下有乜幫到佢手就係了...

      點解會係咁... 咪又係 "國際保用" 個問題... 有一段時間
      Pentax o既數碼機都仲係用舊版個保用証, 後來其他廠
      都唔會對數碼產品行國際保用下 (Leica 唔肯定), 咁自自
      然然就要 "換版" 了... 而上面個案例就係其他舖頭同個仁
      兄出示 "新版" 個証而順手 "屈" 我o地另一個門市賣水貨
      俾佢, 所以就... 咁樣囉~~~~

      最後, 手上仲有張 Zoom 115 個保用証... 賣o既果張單都仲
      係度... 果陣時果部機真係一D 都唔平就係了!!

      刪除
    8. Leica 一向都係國際保用的, 如果唔係機場果D鋪頭邊會有人買. :)

      刪除
    9. 咁我未買過/賣過奶卡自然就唔肯定...
      我衹聽過係... 奶卡o既係唔係出事都係返德國整o既~~~~

      刪除
    10. 原來黎伯都賣過相機喎~ :-bd 不過鬆一一五都算比較後期, 因為賓得鬆個盛世代係鬆七十, 到九十, 再到一零五, 再到一一五, 先到一二零, 再到一四零, 而出得最多機款就係鬆七十同鬆九十系列~ :>

      我仲有部鬆九十WR, 全球第一部防水滴"神鏡"(即係鬆咁解)傻瓜機! 亦居然我到今日都仲有筒菲林響裡面影左幾年都未影完, 好襟影~~ :p

      刪除
    11. 摺成都唔好得幾多, 我經驗搵佢地修理賓得機鏡或Cal野有一半機會返日本, 基本上張本地保又好國際保又好都係當本地免費 Courier 返廠好了! :-S

      刪除
    12. 係買唔係賣... 部機亦唔係我買o既......
      當時仲讀緊中學有鬼錢買相機~~~~

      又, WR 系列... 有考慮過, 問題係... 防水膠邊個耐用性,
      呢個就係我到家陣都唔買潛水/防水機個原因~~~~

      刪除
    13. 我d紅圈鏡條膠邊冇蝕冇爛都冇硬化呀! 都用左冇十年都有八載啦~;)

      刪除
    14. Q伯想條膠鞭硬也硬不來,真係橙:D

      刪除
    15. 樓上唔好太老實 , 講"軟鞭" 咪算

      刪除
    16. 禾代答...........[si="6"]妖![/si]x(>:)

      刪除
    17. Q伯諗住條膠鞭硬得到就有藉口換新鏡,宜家矛啦:D

      刪除
    18. 真係好似新既一樣":D
      我新年果陣大掃除...都搵到D舊手機既盒一樣係全新一樣...不過機身已爛...配件都熔埋~

      刪除
    19. 咁黎兄買野有矛員工優惠?:D

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地唔好咁啦,佢而家只有呢庶踎咋,一陣佢谷九氣閂左個卜唔玩,禾地就無得睇水魚開箱哦:d:p

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章